Romania TV

Daca apare Cannot retrieve data reincercati de 5-6 ori.

 SD
 S2
 VLC
 SeeNow
 S5
 S6

  • 07:00

    Ştirile România TV 7:00

  • 08:00

    Ştirile România TV 8:00

  • 09:00

    Ştirile România TV 9:00

  • 10:00

    Ştirile România TV 10:00

  • 11:00

    Ştirile România TV 11:00

  • 11:00

    Ştirile România TV 11:00

  • 13:00

    Ştirile România TV 13:00

  • 14:00

    Ştirile România TV 14:00

  • 15:00

    Ştirile România TV 15:00

  • 16:00

    Ştirile România TV 16:00

  • 17:00

    Ediţie specială

  • 18:00

    Ştirile România TV 18:00

  • 18:50

    Ediţie specială

  • 20:00

    Ora de vârf

  • 21:00

    Ştirile România TV 21:00

  • 22:00

    Ediţia de seară

  • 23:00

    Ştirile România TV 23:00

  • 00:00

    Ştirile România TV 24:00

  • 01:00

    România TV News

  • 02:00

    Ediţia de seară

  • 03:00

    Ştirile România TV 24:00

  • 04:00

    Ora de vârf

  • 05:00

    Ştirile România TV 24:00

  • 06:00

    Ştirile România TV 6:00

  • Tutoriale


    romania tv

    Romania TV

    Despre Romania TV

    România TV este un canal de televiziune privat de știri din România lansat pe 23 octombrie 2011 de către Sebastian Ghiță.

    România TV a fost înființat de către Sebastian Ghiță, când postul de televiziune Realitatea TV, sub noua conducere a lui Elan Schwartzenberg, și-a mutat studiourile pe Șoseaua București-Ploiești, în clădirea Willbrook Platinum. România TV a emis ilegal o perioadă de timp fără a avea licență, incalcând Legea audiovizualului.

    O parte din personalul postului de televiziune Realitatea TV a hotărât să rămână în studiourile de la Casa Presei Libere, alături de fostul patron, Sebastian Ghiță, pentru a întemeia un nou post de televiziune, pe care l-au denumit RTV. Schimbarea numelui, din RTV în România TV, a avut loc în ziua de 1 decembrie 2011.

    Postul de televiziune România TV poate fi recepționat prin sistemele Telekom TV, Digi TV, Orange TV, Focus Sat și UPC România, sau, FTA pe satelitul Thor 0.8w, pe TP39, 12456 MHz/SR 28000/V.

    În decembrie 2016 postul a fost amendat de CNA în baza Legii audiovizualului cu 30.000 de lei pentru informațiile false legate de incendiul de la Colectiv. În anul 2017 postul a fost amendat cu 150.000 de lei, pentru nediferențierea faptelor de opinii și manipularea opiniei publice cu informații false, cum ar fi plata protestatarilor, copiilor și a animalelor domestice de către miliardarul american George Soros.

    Sursa: Wikipedia

    Va recomandam si:

    Bookmark the permalink.

    Comments are closed.